Σε… άλλο επίπεδο πηγαίνει το gaming το νέο NBA2K15, αφού για πρώτη φορά η εταιρεία πρόσθεσε την επιλογή να μπορούν οι παίκτες να βάλουν το πραγματικό τους πρόσωπο μέσα στο παιχνίδι στον παίκτη τον οποίο θα δημιουργήσουν για να… κάνουν καριέρα μαζί του ή να παίξουν online!
Και δεν εννοούμε μια φωτογραφία, εννοούμε να προσθέτουν ψηφιακά τις 3D εκδοχές του προσώπου τους σε παίκτες του παιχνιδιού! Εν ολίγοις, μέσα στο παιχνίδι (στις προπονήσεις, στους αγώνες, και ό,τι άλλο έχει μια καριέρα του 2K) να βλέπουν έναν παίκτη ο οποίος θα έχει την virtual εκδοχή του αληθινού δικού τους προσώπου και όχι κάποιου που δημιούργησαν από δεδομένα χαρακτηριστικά προσώπου που παρέχουν αυτού του είδους τα παιχνίδια εδώ και χρόνια. Το παιχνίδι πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 7 Οκτωβρίου.
Ο τρόπος που θα γίνεται αυτό είναι μέσω της κάμερας που έχει το PlayStation4 ή το Xbox One. Η κάμερα θα σκανάρει το πρόσωπο του παίκτη για περίπου 3 λεπτά, με το παιχνίδι να του υποδεικνύει να παίρνει συγκεκριμένες γωνίες ώστε να δημιουργήσει 3D μοντέλα που θα τοποθετηθούν στα σώματα του παίκτη που θα δημιουργήσει ο κάθε gamer. Το μόνο που απαιτείται (εκτός από PS4 και Xbox1) είναι 3 λεπτά και ένα καλά φωτισμένο δωμάτιο και μετά μπορούμε όλοι επιτέλους να δούμε τον εαυτό μας να παίζει απέναντι στους καλύτερους αστέρες του NBA (όπως άλλωστε του άξιζε να κάνει εξαρχής).
«Ναι, 3 λεπτά δεν μοιάζουν με πολύ χρόνο. Αλλά αν το σκεφτείς σε milliseconds όπως κάνεις όταν φτιάχνεις παιχνίδια, με την δύναμη για επεξεργασία που θα έχει το κουτί, τότε 3 λεπτά είναι μια αιωνιότητα. Αυτό δείχνει πόσα πολλά μαθηματικά και τέτοια απαιτούνται για να φτιάξουμε κάτι τέτοιο σε 3D χώρο και μετά να φτιάξουμε ένα μοντέλο που να μοιάζει με εσένα», είπε ο Τζεφ Τόμας, αντιπρόεδρος της ανάπτυξης των αθλητικών στο NBA 2K και τη Visual Concepts.
«Όλο αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας τη δύναμη επεξεργασίας των συστημάτων επόμενης γενιάς. Το συζητούσαμε να το κάνουμε εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν ήταν δυνατό μέχρι που μπορέσαμε να μάθουμε τη δύναμη επεξεργασίας των μηχανών επόμενης γενιάς (σ.σ. next-gen). Μας πήρε αρκετό χρόνο για να το φτιάξουμε σωστά», συνέχισε ο Τόμας.
Αυτή η δυνατότητα είναι το επόμενο βήμα από εκείνο της EA Sports να φτιάξει virtual αθλητές από φωτογραφίες προσώπου των gamers, ή της Rare να χρησιμοποιήσει την κάμερα Kinect της Microsoft για να φτιάξει avatars για το Kinect Sports Rivals.
Όταν η εταιρεία έκανε επίδειξη για το Associated Press με κονσόλα PS4, χρειάστηκε δύο προσπάθειες για να φτιάξει ένα ακριβές μοντέλο χωρίς μαλλιά, στο οποίο στη συνέχεια προστέθηκαν λεπτομέρειες όπως ο τόνος του δέρματος, μαλλιά και χρώμα ματιών, οι οποίες λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες μέσα από τη βιβλιοθήκη των ήδη υπαρχόντων χαρακτηριστικών της εταιρείας από παίκτες του NBA και της Ευρωλίγκας.
Για όσους, βέβαια, δεν θέλουν η κονσόλα να χαρτογραφεί το πρόσωπό τους, ή δεν έχουν PS4 ή Xbox1, το 2k15 θα δίνει ακόμα τη δυνατότητα δημιουργίας παικτών από την αρχή, με επιλογή από τα διαθέσιμα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις. Επίσης, η εταιρεία είπε, ότι, αν και το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο να σκανάρει και γυναικεία πρόσωπα, δεν περιέχει γυναικεία σώματα.
Για τον Τόμας «αυτή είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Θεωρώ ότι στο μέλλον όλοι οι τίτλοι θα θέλουν κάποιου τέτοιου είδους τεχνολογία. Είναι πολύ περισσότερο άμεσο το να βλέπεις τον εαυτό σου όταν παίζεις ένα παιχνίδι, σε σύγκριση με κάποιον τυχαίο χαρακτήρα», ενώ πρόσθεσε ότι η 2K σχεδιάζει να εισάγει την ίδια τεχνολογία και στα MLB 2K, NHL 2K, WWE 2K, αλλά και στα BioShock και Borderlands.
Νίκος Κουσούλης